Продавець DOMUS розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1440 відгуків
Кошик
+380 (99) 774-40-31
+380 (93) 103-67-72
+380 (97) 490-61-80

Умови повернення та обміну

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів належної якості

Повернення та обмін товарів неналежної якості

Якщо ви отримали товар з дефектами, пошкодженнями або з простроченим терміном придатності, ви маєте право на його повернення або обмін. Для цього необхідно:

Звернутися до нашої служби підтримки протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Надати фото або відео підтвердження дефекту.

Зберегти упаковку та товарний вигляд продукції.

Надати чек або інший документ, що підтверджує покупку.

Після перевірки наданої інформації ми запропонуємо обмін товару або повернення коштів. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів із моменту отримання товару.

Контактна інформація

Якщо у вас виникли питання щодо повернення або обміну, зв’яжіться з нами:
📧 Email: internetmarketdomus@gmail.com
📞 Телефон: +380997744031

Дякуємо, що обираєте нас!

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner